Do What You Think

93.7女兒小四

Do you ever do your own thing during your free time? Doing your own thing can make you happy. I think my parents should allow me to do my own thing on Sunday afternoon.

I need some rest. On Sundays, I have to practice five times a week. Also, I need to clean my room, which takes a lot of time. Then I won’t have time to rest.

I want some free time. I need it because you always tell me to do this, that …lots of things. I’ll be too tired. Also, if I have free time, I can let off some pressure.

Lastly, I can do the things I like! I can go to the places I’ve never been to in Tainan City so I can know more about them. Also, I can go to thenearby school to play or exercise.

 My parents should let me do my own things on Sunday afternoon. They should let me because I need some rest and have some free time and do the things I like. That will be great!

Betty Shen Grade Four 2004.July

做你所想

你有沒有在空閒時間做自己的事情?做你自己的事可以讓你快樂。我想我的父母應該允許我在周日下午做自己的事情。

我需要休息一會兒。在星期天,我必須每週練習五次。另外,我需要打掃我的房間,這需要很多時間。那我就沒時間休息了。

我想要一些空閒時間。我需要它,因為你總是告訴我要做這個,那個……很多事情。我會太累了。另外,如果我有空閒時間,我可以釋放一些壓力。

終於可以做自己喜歡的事了!可以去台南市沒去過的地方,多了解一些。另外,我可以去附近的學校玩耍或鍛煉。

我的父母應該讓我在周日下午做自己的事情。他們應該讓我休息,因為我需要休息,有空閒時間做我喜歡的事情。那挺棒的!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    B媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()